söndag 20 februari 2011

Ny layout & sjukstuga...

Japp lite nya färger vart det här..känns lite uppfriskande i den eviga sjukdomen vi lever i. Jag & barnen har nu vart dåliga iaf en vecka, jag hostar som en jag vet inte vad, barnen hostar, snorigt & Theo har nå konstiga utslag som vi håller på & kollar.
Har vart hemma från jobbet hela veckan men imorgon kväll ska jag prova mina vingar o se hur det går att ta ett pass.....inte kul att hela tiden vara hemma pga sjukdom.

Annars rullar veckorna på, är nu i v.21+2 & dagarna närmar sig min första "skräckvecka" då allt satte igång med tvillingarna....v.22+0 gick vattnet för Alexander & 22+6 föddes mina fina änglar..
Helt sjukt hur fort tiden går denna gången fast ändå inte... människor runt omkring mig börjar få ut sina små bebisar & jag som tyckte det var ett tag kvar för dom..hehe
Senaste tillskottet är Isabel & Mickes lilla nytillskott Juni som kom nu i veckan *STORT GRATTIS TILL ER & STORASYSTER ALVA*
Är ju inte utan att man ser ännu mera fram emot den dagen då vår lilla parvel kikar ut =)

Snart är vi inne i Mars & det börjar dessutom sakta men säkert närma sig 3D/4D ultraljudet vi ska göra på TittUt i Sthlm den 8/4, ska bli såå spännande & få se den lill*.
Innan dess ska vi ju iofs hinna gå på första tappmätningen som äger rum den 7/3 *skönt/längtar*

Nej nu ska jag gå ner i källaren, har tvätt som väntar men ha en trevlig söndag alla....

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar