tisdag 24 maj 2011

FL igen....

Japp blev ett besök på förlossningen igår kväll igen....
Var jättekörig i magen o fick en del sd men inte jättemkt.
När jag ställde mig upp kändes det nedåt o jag valde till slut att ringa fl för att rådgöra, dom tyckte jag skulle komma in för koll.
Fick skjuts av vår granne, TACK snälla!
Kom in ca 21.40 & det blev till att ligga med ctg & sen invänta läkaren som dröjde då hon fastnat på ett snitt...men till slut kom hon & kunde konstatera att allt var stängt o fint o att det såg långt o fint ut....över 4 cm iaf..(4,5 om man ska tro hennes mätning, men så lång har den aldrig vart).
Kl 01:45 kom en taxi o hämtade mig, hade tur att kunna få sjukresa hem....så 02:15 var jag hemma o kunde äntligen gå o lägga mig, trött men lättad =)
Hoppas nästa gång blir då det är dax.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar