torsdag 5 maj 2011

Molvärk & hjärnsläpp...

Ja att man blir konstig i huvudet när man är gravid vet väl dom allra flesta men nu börjar det ju bli jobbigt nästan haha. Var så in i bomben säker på att jag skulle till bm igår (onsdag). Lämnade barnen hos dagmamman strax efter 9, hem o duscha, käka frukost o sen börja tänka på att åka då jag hade tid kl 11. Av en slump började jag kolla i en almanacka online o såg att det igår var onsdag 4/5, hm skulle inte jag till bm den 5:e?! Kom på att jag faktiskt skrivit upp i min almanacka o nog 17 var det torsdag 5/5 jag ska dit kl 11 så ja...det blir idag istället med troligtvis båda barnen som sällskap *jippie*.
Blev en snabbfika hos Millan & sen åkte jag iaf in till stan & träffade Susanna som planerat på en lunchdejt ute vid Ica Maxi, sen in på redan nämnda butik för att handla lite smågrejer jag glömde sist.
Passade även på att hämta ut babyboxen man får gratis från apoteksgruppen.
Så på det hela taget en bra dag iaf trots "ändrade planer"..=)

Annars så är det sisådär, har en del molvärk/mensvärk & magen blir alldeles hård (sd?), detta triggar ju igång min oro för att det ska vara ngt på g, igår var det nära att jag ringde förlossningen eller ja, jag gjorde det egentligen men det var upptaget o sen avvaktade jag lite till för att sedan prova att gå o lägga mig. Har sovit ok men vaknade vid 03:15 av att en liten Theo var ledsen o ville ha välling. Sen jättesvårt att somna om så vid 04:45 hamnade jag här i soffan framför tv & dator... usch blir nog en lång dag idag, dock har "värken" lugnat sig lite så ska väl försöka sova en stund snart igen...

Over'n'out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar