onsdag 10 november 2010

Gravid igen & ny blogg!

Ja som rubriken lyder så väntar vi tillökning igen, är lite läskigt men ändå mysigt & spännande.
Passar på att göra mig en ny blogg för att kunna skriva om graviditeten mera anonymt då jag inte ännu vill skylta med detta faktum, dom vi vill ska veta vet ju redan =)

I Juni är det dax för vår lilla "mini" att komma till världen & jag hoppas innerligt att vi får gå igenom denna graviditet utan större blessyrer...skulle vara så skönt att bara kunna få njuta, har ju ändå det där i bakhuvudet med allt som kan hända så jag tycker det räcker så.

Ångesten har blivit bättre & jag har inte medicinerat alls på ca 1,5 månad, men har gjort sig lite till känna nu senaste veckorna då är såå förkyld o mår dåligt. Är nog den värsta förkylningen jag haft på mkt länge & jag hoppas innerligt att den är på väg bort...orkar inte hosta mera.

Snön kom igår & det var inte dåligt heller, lyckades iaf ta mig ut imorse & kunde lämna barnen hos dagmamman på utsatt tid.

Nej nu kallar kaffet!
Ha det gott!

KRamiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar