tisdag 16 november 2010

Mår illa....

Ja idag är en morgon då hostan börjar bli bättre *peppar peppar* men däremot sitter jag här med ett fint illamående, har provat att ta några salta kex men utan framgång...
Ja jag ska väl inte klaga, brukar ju kunna må illa ungefär denna tiden.. Med tvillingarna började det lätta lite granna runt 10+3 men mådde fortfarande illa då..... Jaja får se hur det blir denna gången....just nu vill jag bara bli kvitt hostan helt så jag kan börja leva igen, detta har givit mig så fruktansvärt mkt ångest så det skulle vara skönt att slippa..

Är nu i v.7+4 & inte mer än 1 v & 2 dagar kvar till inskrivningen...helt galet vad tiden går ändå....tyckte jag plussade nyss & då var jag i v.3+4, 4 veckor som har rullat på...galet galet. Går tiden så här fort på riktigt eller är det för att man har barn som sätter fart på tillvaron som gör att det springer iväg?! Hoppas iaf barnen inte upplever tiden på samma sätt som en annan gör. Tänk när man var liten o allt var evighetslångt....tänk sommarlovet hur lååångt var inte det....10 v är numera ingenting...*sorgligt*

Ska nog ta upp med bm när jag går dit att min ena arm är lite skum.....tror den är överansträngd efter allt bärande av en viss Theo. Blir så ofantligt "trött" i framförallt underarmen/handleden, orkar inte hålla saker så himla länge & ju tyngre det är desto värre. Igår gjorde det ont i båda handlederna då jag gjorde pajdeg, dvs smulade smör i mjöl.
När jag skriver på datorn känner jag oxå av vänster handled.....hm....karpatunnelsyndrom? nerv i kläm? ja nåt e det iaf....men tror på överansträngning under lång tid....

Nej nog svamlat!
Önskar er alla en underbar dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar