onsdag 12 januari 2011

Infoträff på bm-mottagningen

Idag var jag på infoträff på bm-mottagningen.
Var en bm, en sjukgymnast o en dietist som gav lite information för oss gravida.
Kände väl dock inte att jag lärde mig så mkt nytt men kul att träffa lite andra i "samma situation" även om jag var den enda som inte väntade första barnet.....*som vanligt*

Vart en tidig morgon för mig o barnen o ikväll ska jag på mitt första jobbpass sen 1-2 v innan jul. Ska bli skönt att komma tillbaka men lite pirrigt oxå, var ju ett tag sen jag var där..=)

Hur mår jag då?...jotack det är rätt bra, den där hostan envisas ju fortfarande o är ganska jobbig men den är bättre än den har varit. Dagen till ära är jag trött, är ju inte van att gå upp 06:15 & så har jag lite spänningar i hjärttrakten vilket ger mig lite lite ångestkänningar men men bara att bita ihop o hoppas man överlever vilket jag gjort hittills iaf.

Bebisen i magen tror jag mår bara bra, hoppas kunna få känna nåt av den snart *längtar* sen börjar det ju snart bli dax för rutin-UL, närmare bestämt den 31/1, så bara 3 v kvar *jippie*

Nej nu ska jag fixa lite mat så mina älsklingar har middag ikväll när dom kommer från jobb & dagmamma.

Ha det gott!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar