fredag 28 januari 2011

Nu vet jag att...

Jag känt lille bebisen därinne i magen =)
Har ju någon gång då o då kunnat ana att det är bebis jag kännt av men igår kväll buffade den därinne & även nu på morgonen *mys*
Är så himla skoj att äntligen börja få känna av att det bor en liten i magen....har känt mig rätt ogravid hittills så det var ett välkommet inslag så att säga =)
Är idag (fredag 28/1) i v.18+0 & på måndag så är det dax för rutin-UL!! Helt galet vad tiden gått fort. Ska bli så skoj att få se lillplutt*n igen & vem vet kanske får vi veta vad det är som lurar därinne....nån som vågar sig på en gissning?! =)

Vad händer annars då, jo jag jobbar o jobbar *tjohooo* nä men allvarligt det är faktiskt riktigt skönt & skoj att äntligen fått ett jobb & from 7:e feb kommer vi ha ett 4 v rullande schema....vilket innebär typ bara kvällar för fru Åhke, kommer jobba 1 dagpass på 4 v *nice*
Skönt att få lite mera fasta rutiner & att veta hur man ska jobba framöver.

Ikväll bär det av till jobbet efter att ha mött upp Thomas o lämnat över barnen, har dom hemma idag då dom är jätteförkylda o jag hoppas dom ska bli bättre till måndag för då SKA dom gå =)

Nej nu ska vi fixa frulle!

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar